.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشت مطبوعاتی در نظام صنفي رايانه‌اي مازندران

رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان مازندران گفت: شهروندان تمام شهرهاي مازندران تا پايان امسال رايانه را همراه با سند مي‌خرند.

به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، عباس رمداني عصر امروز در جمع خبرنگاران به سابقه سه ساله تشكيل اين سازمان در كشور و استان پرداخت و افزود: اجراي اين طرح پس از استقبال در شهرهاي ساري و شهرستان آمل در ديگر شهرهاي استان مازندران نيز اجرا مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه فرهنگ و ارشاد اسلامي، بازرگاني و دادگستري در ساماندهي و تشكيل سازمان نظام صنفي نقش داشتند تصريح كرد: مازندران اولين استان كشور بعد از استان تهران است كه سازمان نظام صنفي رايانه‌اي را تشكيل و شروع به ساماندهي فعالان رايانه كرده است.
رمداني با تاكيد بر اينكه نظارت بر حسن اجراي خدمات ارائه شده، تنظيم روابط بين كارفرمايان و دفاع از حقوق اجتماعي اعضاي نظام صنفي از مهم ترين مسئوليت هاي اين سازمان است بيان كرد: مازندران از نظر اجراي مأموريت‌هاي سازماني نيز در رده دوم و يا سوم كشور قرار دارد.
وي از فعاليت هفت كميسيون تخصصي در اين سازمان خبر داد و گفت: كميسيون‌هاي اداري، طرح و برنامه، ارزشيابي، مالي، رفاه و تسهيلات، آموزش و تجارت الكترونيك از كميسيون هاي فعال سازمان نظام صنفي رايانه‌اي است.
رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي مازندران يادآور شد: اين سازمان در طول سه سال گذشته 160 جلسه تخصصي را برگزار كرد و در اين ميان تشكيل شوراي انتظامي با هدف حل و فصل شكايات اين بخش مهم‌تر از بقيه به نظر مي‌رسد.
وي در پايان در پاسخ به سئوالي درباره نحوه برخورد با سوء استفاده كنندگان از رايانه افزود: تا زماني كه قانون كپي رايت در كشور اصلاح نشود اين معضلات نيز وجود خواهد داشت.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.831 seconds.